FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Le Mans 4H Emléklapok
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Az első Millenium Racer
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Forza 6 Demo Szerintem...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Controller Magazin és a Forza 5
FRH találkozó Endurance!
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
A Nagy Futam
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Új FRH ajándéktárgyak!
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
FRH Karrier
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Staff Team BT
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Nincs füst, nincs zaj...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Teher- robogó? Kubo!
THE END
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Újabb FRH póló
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Racers for Race
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
2014 Összefoglaló
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Magyarországon? Élménybeszámoló
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Luke, én vagyok az apád
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és Renatto kapcsolatáról szól. Egészen a megismerkedéstől a beteljesülésig. Az írónak köszönöm, az olvasóknak pedig jó szórakozást!
Nem is tudom, hol kezdjem. Talán még az elején, mikor is 2010 őszén már második alkalommal kértem kölcsön Xbox 360 gépet tesztelés céljából.A hozzá kapott játékok – PES 11, FIFA 11, MOH, F1 2010 – nem igazán kötöttek le minket, így másnap bementem egy konzolboltba, játéknézőbe. Valami verekedőset vagy autósat akartam, amit ketten is lehet nyúzni, persze mivel kölcsön gép volt, csak pár ezrest szántam volna rá. Sajnos „csak” Forza Motorsport 3 volt, ami bár ezeknek megfelelt, de sokalltam érte a – jó árasított - 6 rugót, így otthagytam. Mint később kiderült, ez hiba volt, hiszen alig 1 órával később újra a boltban találtam magam, de akkor már vásárlási szándékkal! Az újdonsült szerzeményemmel izgatottan siettem a „bázisra”, hogy minél hamarabb kipróbálhassuk a játékot. Gyors 2. lemezes telepítés és már ott is voltunk. Egyből egy finom R8 volánja mögött találtam magam és el is kezdődött, amire vártunk! Ez a játék dzsönyörűűű, elképesztő és egyszerűen nem lehet leírni, de aki ezen sorokat olvassa, az tudja miről beszélek. A versenyt sikeresen abszolváltam, természetesen sajátos „faltól-falig” módszerrel, így rögtön az első futamomon – technikai tudásom legjavát adva - megcsíptem a dobogós 3. helyet.
Az elkövetkező 5-6 estét természetesen játékkal töltöttük, szépen haladtunk előre, egyre változtak a pályák, autók, futamok és szépen gyűltek a jutalmak és az achievementek is. A „kolléganő” hamar belenyúlt a tutiba, ugyanis már a játék korai szakaszában - valahol a 2-3. évad környékén – Neki szimpatikus volt az R3 és így ki is választotta a 3 alternatíva közül! Persze a 20-30 km-es körök és a nem picit erős verdák, már nem voltak annyira vonzóak, de legalább az én programomat elintézte 2 órára! Szóval ilyen és hasonló „jónak tűnő” döntésekkel sikerült is eljutnunk a 38 pilóta szintig. Sajnos minden jónak egyszer vége szakad és a gépet vissza kellett szolgáltatnunk. Ami benne volt és az elért eredményeket, pedig köszönjük szépen (buktás)! A játék persze az enyém volt, így nálam maradt és az élmény egyértelműen arra mutatott, hogy vásárlás előtt állunk!
Egészen November 10-ig csend volt, de mivel ez volt a „Nagy nap”, így be is szereztünk 2 db Kinect-es Xbox-ot. Így hát, ez a dátum is, amikor is csatlakoztunk a klubhoz! Noha az első héten Kinect Adventures-en (3.) kívül másról szó sem lehetett, de utána már több idő és kedv volt Forza barátunkra is, viszont folyamatosan csúsztak be az ajándék, kölcsön játékok és 1-1 vásárlás, mint a Kinect Sports (1.) Dance Central (4.) vagy a LIMBO (2.), így megint picit háttérbe szorult kisbarátunk, de nem csüggedt, ott lapult a hangfalon, a folyamatba lévő 2-3 játék között és várt a sorára! Egészen február elejéig tengette napjait léhűtő, hébe-hóba játékkal, mivel ekkor éppen kivégeztem az utolsó aktuális játékomat és nem volt más a tarsolyban „csak” a Forza Motorsport 3.
Ekkor már – újra – 32-33. pilóta szinten jártam, így innen kezdődött el a nagy menetelés. Az első 3-4 nap alatt sikerül eljutnom a 6. évad végéhez, valamint elérni az 50. pilóta szintet - bár ez is egy igen jelentős eredmény és elég hosszadalmas (utólag ez már vicces :) ) – ám mégis csak ekkor körvanalazódott bennem, hogy a játéknak még csak a „bevezető” részén vagyok túl, hiszen az esemény naptáram mondhatni még üres (pipáktól). Rengeteg verseny várt még rám és persze egyre hosszabbak. A 7. évad első hete végén szembesültem vele, hogy újra felajánlja nekem a vasárnaponkénti R1 bajnokságot, de mivel úgy éreztem ez csak időhúzás lenne „kéthetente”, így átnyergeltem a naptárra és onnan vettem fel inkább versenyeket.
Közben, azért figyelmet fordítottam az achievementek kinyerésre is, de ezek közül jó néhány (6 db) - kisebb-nagyobb - technikai akadályba ütközött (a kisebb 10k, a nagyobb 20k), mivel Gold előfizetés nem állt rendelkezésemre, így az összes Live-os váratott magára (5db), valamint sajnos a belső memóriára nem volt hajlandó visszajátszást rögzíteni, így ez egy újabb trófeát tartott vissza. A többivel szép lassan az évadjáték alatt végeztem a 6. évad végére és már csak a „Drift Lap” maradt a sorban, ami bár könnyűnek semmi esetre sem mondható, de mivel van 1 kis drift érzékem - és az Interneten utána olvasva a javaslatoknak – már a 2. Fujima próbálkozásomra sikerült! Hozzá tenném nagyon élveztem a végére, hogy 2-3-4 kanyart összekötve nyomom „kilinccselelőre”!
Meg kell, hogy mondjam, számomra a versenyek hossza 40km-ig volt izgalmas. Valahogy az 50-60-70 km távok számomra kihívást jelentettek. Na nem azért mert unalmasak voltak (picit az is), hanem mert számomra fárasztóvá vált. Ezeknek a versenyeknek az átvészelésében sokat segített a nehézségi szint állítgatási lehetősége. Mindig valami új színt hozott a játékba egy új beállítás számomra. Az ajánlott pályavonal be-, az „autófék” ki volt kapcsolva mindig, valamint a „szimuláció” is szinte mindig be volt kapcsolva. Bár ezzel egyszer igen megjártam, mivel egy vasárnapi R1 versenyen sikerült pici koccokkal a végsebességet annyira csökkenteni, hogy a 9. körben (10-ből) kénytelen voltam újrakezdeni. :I Nah ott ideges voltam! Nah jó annyira nem, hisz levezetett 3-4-5 ezer kilométer távlatában egy 65 km-es verseny az smafu! De akkor is! A kipörgésgátlót B500-ig tudtam követni, de utána (felette) már az egy-egy hátsókerekes kipörgéstől kapott sokk okán, inkább bekapcsoltam ezeknél a versenyeknél.
A Zsével nem lehet gond, az igaz, hogy 20 milkás Ferrari-k nem lesznek a garázsba, de már az 5. évadnál több mint 2 millióm volt, persze az is hozzá tartozik, hogy átlag +45-55%-kal játszottam. A futamok díjazása a kihívással egyenlő, amit érte kell tenni és ez rendben is van így, de amivel nem igazán értek egyet az, az, hogy „egy futam, egy győzelem”. Mondom máshogy. Megyek egy 15 km Camino futamot és egy 232 km Le Mans futamot, mind a kettő 1-1 győzelem és a karrierben +0.1% mind a kettő. Értem én, hogy a naptárban a napnál is világosabb, hogy, hogy is állok, de egy 1 órás futam után, azért boldogabb lettem volna, ha arányaiban jobban változik - a számok tekintetében - a „karrier”, de ez lehet csak nekem számít(ana).
Ahogy teltek a napok és mentek a játékok – volt hogy nem ment a játék és olyan is volt, hogy a játék nem ment :) - úgy gyűltek a pontok és a győzelmek, no meg a pipák! Egy esős február 17-i alkonyon végül eljött a futam, amire vártam, ez pedig egy „Speedster Shoot-Out” nevű verseny volt egy elég rövid pályán. Beültem a nemrég vásárolt égszínkék Nissan 370Z-be és kezdődhetett is az alig 10 kilométeres futam. Az izgatottságtól többet voltam az aszfaltcsíkon kívül, mint rajta, de végül sikerült elsőnek lennem! :) A verseny után, pedig meg is kaptam a számomra oly kedves jutalmat!
A végén pedig következzenek a számok és „ Az út a sikerhez ”, ami nem kevesebb, mint 17.000 megtett km…
Karrier előrehaladás mértéke: 100,0%
Győzelmek összbevétele: 7.768.743 Zs
Online győzelmek összbevétele: 0 Zs :O
Rendelkezésre álló fizetőegység: 11.174.088 Zs
Megtett távolság: 17.904 km
Átlagsebesség: 151.5 km/h
Győzelmek száma: 1050
Dobogós helyezések száma: 1050
Versenyek száma: 1050
Autók száma a garázsban: 99
Autóim értéke: 32.082.820 Zs
Vezetéssel töltött idő: 118 óra 13 perc 10 másodperc
Csúcssebesség: 391.9 km/h
Átugrott távolság: 49.6 m
Menükben eltöltött idő: 13 óra 29 perc 05 másodperc
Fejlesztésekkel eltöltött idő: 04 perc 25 másodperc
Tuninggal eltöltött idő: 00 perc 42 másodperc
Dizájntervezéssel eltöltött idő: 06 perc 24 másodperc
Aukciósházban eltöltött idő: 01 perc 48 másodperc
Kirakatban eltöltött idő: 00 perc 00 másodperc
Tesztvezetéssel töltött idő: 01 perc 36 másodperc
A játék iszonyat hosszú és elképesztő tartalommal bír, de nagyon örülök, hogy végigcsináltam és még lesz elég időm feltöltődni is a Forza Motorsport 4-re!
Tudom hogy már május van, de volt még néhány achievement, ami hiányzott a teljességhez, viszont mindenképp meg akartam várni a 100%-ot, így ez az oka annak, hogy csak most került ki a beszámolóm. Ezzel a Forza Motorsport 3 (5.) is csatlakozott azon játékaim listájához, amiből sikerült kinyerni az összes trófeát!