PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Staff Team BT
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
FRH és a Forza 6
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
FRH Karrier
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Racers for Race
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Újabb FRH póló
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Forza 6 Demo Szerintem...
Le Mans 4H Emléklapok
Új FRH ajándéktárgyak!
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
THE END
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Az első Millenium Racer
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
FRH JÁTÉK! Sorsolás
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
A Nagy Futam
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Magyarországon? Élménybeszámoló
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
2014 Összefoglaló
Nincs füst, nincs zaj...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
FRH találkozó Élmények...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Ilyet még nem láttál...
Alkatrészvadászat Kínában
írta: Larry Chen
1. Tű a szénakazalban
Hová mennél alkatrészért a kocsidhoz szükség esetén? Azt tudom, hogy Kaliforniában hol tudnék minden szükségeset beszerezni. Ha általános dolgokat akarok, mint izzó, ablaktörlő lapát, csak beugrok egy autósboltba. Ha eredeti gyári alkatrész kell, elmegyek egy autószalonba vagy megrendelem netről, hogy spóroljak némi pénzt. Ha az olcsóbb végéről akarom megfogni a dolgot, akkor irány egy autóbontó és magam kikukázom a szükséges cuccot. Vannak jobb és rosszabb bontók, voltam egy olyanban, ahol megmondtam mi kell és 30 perc múlva tisztességes áron már meg is kaptam.
De mi a helyzet a tuning vagy ritka JDM (japán belpiacos) alkatrészekkel? Mindenkinek megvannak a saját forrásai, de Kaliforniában annyi ilyen bolt van, hogy tényleg csak egy telefonba kerül, hogy az ember megtalálja azt, amire szüksége van.
Persze a beszerzési lehetőségek országonként eltérőek, de többé-kevésbé a leírtak mindenhol működnek. De mi a helyzet Kínában? Nos, elmentem, hogy kiderítsem…
Decemberben ellátogattam a World Drift Series kínai versenyére Guangzhouba. Később majd, egy másik posztban részletesen írok az eseményről, de egyelőre az alkatrészbeszerzés kellemetlenségeiről akarok beszélni, amit Ross Petty is megtapasztalt, amikor 2 év kihagyás után visszatért a drifthez. Ross fel volt tüzelve rendesen és úgy nézett ki, hogy megnyeri a versenyt. De amikor Matt Powers ellen ment a végső négy között, Ross átment egy olajfolton és belekormányozta S15-ösét a falba.
A bal első kereke palacsintává lapult, eltört egy lengőkar, károsodott a hátsó tengelycsonk. Ha az államokban vagy a Japánban történt volna ez egy egyszerű javítás lenne, azonban volt még egy drift esemény Shenzhen városában a következő hétvégén, úgyhogy mihamarabb meg kellett volna javítani a verdát.
Ez tehát azt jelentette, hogy alkatrészt kellett vadászni az S15-höz Gunagzhouban. De hol kezdje az ember a kersgélést? Szerencsére a helyiek javasoltak egy alkatrész piacot a közelben, ahol valószínűleg találni ritka JDM alkatrészeket, amiket Hong Kong-ból hoztak, ahol a japán autókkal való autózásnak nagy kultusza van.
Egy 40 perces taxizás után megérkezünk egy nagyon forgalmas kereszteződés közepébe. Ekkor én még elég szkeptikus voltam afelől, hogy találunk-e olyat ami nekünk kell, de egyúttal izgatott is voltam, hogy mi egyebet fedezhetünk fel. A kontaktunk szerint a város ezen részén mindenhol alkatrészellátók van, amerre csak a szem ellát.
Ahogy egy szűk kis sikátorban haladtunk, észrevettem néhány ismerős logót. Közel jártunk.
Rossnak mindene megvolt a kocsi javításához, két dolgot kivéve: egy S15 fényszórót, amely nélkül nem élhetett és egy vezetőoldali hátsó tengelycsonkot S14/S15-höz, ami mindenképp kellett.
Azt hittem, hogy találunk egy olyan normál autóalkatrész boltot, mint amihez L.A.-ben is hozzászoktam, de amibe belefutottunk, az távolról sem volt normális.
El sem tudom kezdeni leírni az érzéseket, amit a bolt látványa keltett bennem. Ez teljes őrület, ami itt van.
Üzemanyag csövek lógtak a plafonról és folytószelepek figyegtek mindenütt a bolt tulajának feje felett.
Közelebbről szemügyre véve, igazán lenyűgöző volt, ahogy a boltot struktúrálták. Úgy döntöttem, hogy tovább vizsgálódok…
Lapozz tovább...