FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH DTM The Golden Years Champions

Tartalomjegyzék

 

 

Ez a Bajnokság is nagy elánnal kezdődött és már az időmérőn puhatolózott minden pilóta, hogy mennyit is tud a másik. A Q2 végére nem volt kérdés; a sorrend eldőlt összesen 6 kör alatt.

A versenyt felvezető körös repülőrajttal kezdtük és az első kritikus kanyart mindenki jól vette. Én a harmadik helyen autóztam egy darabig, aztán felkapaszkodva Dizzie mögé, volt kb. 5 köröm, hogy eldöntsem: egy, vagy két boxkiállással csinálom végig a versenytávot. Sajnos túl sokáig gondolkodtam és a 13. körre annyira elfogytak a gumik, hogy az 1 boxkiállásról váltottam inkább kettőre. Loptam is a távolságot a végéig, de sajna hiányzott az elején „elpocsékolt” két plusz kör, így Dizzie nyerte a versenyt 100egynéhány méterrel.

Mivel csak 11-en voltunk a lobbiban, így a nagy csaták valahol elmaradtak, de úgy érzem, mégis mindenki ellenfelére talált a közel egy óra alatt. Reméljük, az izgalmak csak fokozódnak a továbbiakban és ne felejtsétek: minden autón változik valami a tuningban! Van ahol csak egy dolog, van ahol elég sok minden, szóval figyelmesen nézze át mindenki a csatolt táblázatot és az alapján alakítsa át az autóját Road Americára!

 

Egy óvást kaptam jiigsaw1974-től, idézem:

„Óvást nyújtok be saját magam ellen mivel a Hockenheim verseny harmadik körében a jobbos visszafordító kanyarnál elnéztem a féktávot és oldalról neki ütköztem Foot6all Lacinak. Sajnos az ütközést elkerülni nem tudtam.”

A visszajátszást megtekintve teljesen egyértelmű, hogy jiigsaw Danira koncentrált a hosszú egyenesben, hogy belső íven ki tudja fékezni, de túl rövid féktávot akart venni, így a teljesen szabályosan kanyarodó L4NC3L0T-ot (oldalról és hátulról) és Foot6all Lacit (oldalról és elölről) is rommá törte, akik bár befejezték a versenyt, de az esetet követően a kasztni nagy mértékű sérülése miatt nem tudták már kiautózni magukból a maximumot.

Mivel halmozott balesetokozás történt (bár szándékosság nem volt, csak figyelmetlenség a féktávon), ezért jiigsaw1974-et dupla figyelmeztetésben részesítem, ami automatikus utolsó rajtpozíciót jelent a következő versenyén!

 

Továbbá hiányosságokat is találtam az autófestéseknél, ezért a következő pilóták egy-egy figyelmeztetést kapnak, illetve kérem őket, hogy a következő versenyre pótolják azokat!

• lacc885 – rossz rajtszám


• Fusy0N1337 – nincs Racers For Race, illetve FRH logó


• dani0113 HUN – nincs Racers For Race, illetve FRH logó


 Az eredmények érvényesek, Mindenkinek gratulálok!

 

Pfuuuu srácok, az idei év legjobb versenyét futottam, és ez legfőképpen L4nc3l0tnak és Pedronak köszönhető.

Egész héten egy kört se mentem az autóval, mit több vasárnap délután 16-óra után kapcsoltam be a gépet, hogy felmatricázzam ManualPrince festését (amit ezúton is köszönök), beállítsam a lobbit és gyakoroljak. Ebből az első kettőre volt időm, de a gyakorlásra megint nem maradt. Azért még arra vettem a fáradtságot, hogy L4nc3l0t-tól kérjek egy beállítást az autóra. hehe

Sajnos L4nc3l0t az utolsó pillanatban jött fel livera és 18-óra után 10 perccel küldte át a saját beállítását. Mit beállítást???? Remekművet!

Az időmérőn sajnos épphogy csak nem tudtam tiszta kört produkálni, így az utolsó rajtkockából indulhattam. Utólag azt kell, hogy mondjam, hogy "hála az égnek".

A 3. körben kezdtük meg a versenyt, mert az első kör végén nem zárkózott fel a mezőny így nem engedtem elrajtolni.

A rajtot követően az egyes kanyarban egy hatalmas balesett volt, amit kaszkadőröket megszégyenítő ügyességgel és persze nagyon mázlival sikerült megúsznom. Rögtön feljöttem az 5. hely környékére. Előttem Kicsi ment, de egy pár kör múlva levágta az egyes kanyart és ezzel lényeges tempó különbség alakult ki köztünk. Kicsi rendkívül sportszerű volt és elvette a gázt, hogy onnan folytassuk a küzdelmet, ahol azt a levágás előtt abbahagytuk. Így csatáztunk egy pár kanyaron át, mire sikerült átvennem a vezetést.

De a java csak ezután jött! Pedro Mazsoval csatázott, ennek köszönhetően sikerült őket utolérnem.

Ezt követően pedig megszakítások nélkül üldöztem, és csatáztam Pedróval bő 40 percen keresztül. Erre az időre szinte minden megszűnt körülöttem. Vert a víz, lerágtam a számat és a pulzusom az egekben volt. Szó szerint semmi más nem érdekelt. Persze azért a lobbi vezetéssel járó kötelezettségeim mindezek felett álltak, de hála az égnek nem volt rá szükség, így minden erőmmel Pedróra tudtam koncentrálni.

Ennek meg is lett az eredménye és egy pici hibának köszönhetően, a 27 kör környékén sikerült Pedrótól elvennem az előkelő 2. pozíciót. Azonban azt megvédenem szintén nehéz volt. Pedró végig támadott és csak a rutinjának és a sportszerűségének köszönhetően sikerült megszereznem a dobogó 2. fokát.

Hatalmas köszönet, L4nc3l0tnak, Pedrónak és az egész lobbinak ezért a felejthetetlen versenyért!! A többiek nem mind voltak ennyire szerencsések. Két óvás is érkezett. Mindkettő ManualPrince ellen.

Az egyiket ő nyújtotta be saját maga ellen. Idézem:

"Az első kanyarban féktávon nekimentem egy Alfának (azt hiszem KennieC volt), nem bírtam már lefékezni. Szerencsére tovább tudott menni bár gondolom megsérült, elnézést kérek tőle."

A másikat MisikJani nyújtotta be Manual ellen. Idézem:

"1 kanyar bevágódott csatt, 9-10 kanyar utolért csatt. Szekér kuka. Miért kell az első kanyarban megnyerni a versenyt?????/Nem az első és nem a második eset már"

Kivizsgáltam az esetet és valóban elnézett féktávról volt szó. Az eddig megszokott módon, Manualt óvásonként egy-egy figyelmeztetésben részesítem, így az OVÁSZ szabály értelmében, miszerint "Összesen 2 figyelmeztetés után a következő futamon (amin részt vesz a versenyző) utolsó rajthely" a következő versenyen az utolsó rajtkockából rajtolhat!

Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálunk! 

A következő versenyre az autók kötelező tuningja megváltozik! A képre kattintva láthatjátok, hogy ez a változás milyen mértékben érinti a ti autótokat. 

Végezetül, de nem utolsó sorban nézzétek meg ManulPrince csapattársunk remek fotói. Köszönjük neki!



 


 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!