Az előző DTM Bajnokság remekül sikeredett, ebből adódóan gondoltam rendezzünk idén is. Még mielőtt mindenki arra gondolna, hogy ugyan olyan lesz mint az előző, annak elárulom hogy NEM. Meg is mondom miért, mert az elöző idényben sokan kevésnek találtuk a 2 autótipust (Mercedes, Audi), na most erre kicsit ráfeküdtem és megkértem Corrupted-et (itt is köszönöm), hogy bármi áron készítsen nekem még 1 vagy 2 autót e mellé a két autó mellé. Sajnos rossz hírrel kezdte, a BMW-t megint nem sikerült megcsinálni, mert vagy túl erős vagy túl gyengére sikerült. Tehát akkor kilőttük a Bömöst. De remek ötleteinek hála, két új autót köszönthetünk az idei idényben és a régieket is újra töltötte. A szabályokban is változtattam egy kicsit és remélem mindenkinek tetszeni fog. Lássuk a részleteket...
Elérhető autók
2008 Mercedes AMG-C Class Touring Car (851) #5 OPC Team Phoenix Astra V8 (846)
2004 Audi #8 Audi ABT TT-R (827) 2011 AUDI A4 Touring Car (850)
Nincs autókorlátozás
Segítségek használata
Fékezés: TETSZŐLEGES / Fékrásegítés TILOS!
Kormányzás: TETSZŐLEGES / rásegítés TILOS!
Menetstabilizátor: KI
Kipörgésgátló: TETSZŐLEGES
Sebességváltás: TETSZŐLEGES
Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES
Nevezés
A festések nincsenek korlátozva. Leszámítva a szokásos és kötelező FRH rajtszámot és azon felül +1 (bármelyik FRH logót). Amit viszont szeretnék kérni, hogy legyenek valósághű festések (itt arra gondolok, hogy ne legyenek egyszínű összecsapott festések, amin csak a kötelező logók vannak rajta). Amennyiben nem tud valaki festeni, kérhet segítséget a csapatban jól festő tagoktól.
Időterv
· 18.00 / Lobbinyitás
· 18.15 / Időmérő kezdete: 4 kör *
· 18.30 - 20.00 / Futam, 1 felvezető körrel, rendeződés, majd repülőrajtos verseny
· 1 kötelező bokszkiállás, amit a 25. percig el kell végezni!
*= kivéve Le Mans-i versenypályán, ahol csak 1 körös "gyors halált" fogunk futni
(Le Mans-on a rajt az első sikán után, rendeződést követően lesz.)
Az időmérő után kis türelmet kérnénk (5-10 perc), míg az időket összefésüljük és ezáltal kialakulnak majd a lobbyk.
A futamok helyszíne és időpontja
1 futamos, 1 bokszkiállásos, az eredeti versenytávtól kicsit eltérően, 200km-nek megfelelő körszámot fogunk teljesíteni.
Sunset P. fordított |
Hockenheimring teljes |
Le Mans de la Sarthe |
Mugello teljes |
(2013.10.27.) |
(2013.11.03.) |
(2013.11.10.) |
(2013.11.17.) |
Pontozás
B lobby A lobby
1. hely 16 pont | 9. hely 8 pont | 1. hely 21 pont | 9. hely 12 pont |
2. hely 15 pont | 10. hely 7 pont | 2. hely 20 pont | 10. hely 11 pont |
3. hely 14 pont | 11. hely 6 pont | 3. hely 19 pont | 11. hely 9 pont |
4. hely 13 pont | 12. hely 5 pont | 4. hely 18 pont | 12. hely 8 pont |
5. hely 12 pont | 13. hely 4 pont | 5. hely 17 pont | 13. hely 7 pont |
6. hely 11 pont | 14. hely 3 pont | 6. hely 15 pont | 14. hely 6 pont |
7. hely 10 pont | 15. hely 2 pont | 7. hely 14 pont | 15. hely 5 pont |
8. hely 9 pont | 16. hely 1 pont | 8. hely 13 pont | 16. hely 4 pont |
Azokban a pontokban amire a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes az egész DTM Bajnokság alatt! Valamint a hálózati/ kapcsolódási problémáit mindenki saját maga orvosolja. Aki nevezett a Szabályokat elfogadja, és tudomásul veszi!
Nevezők
Phoenix Astra (5 DB)
A4 Touring (13 DB)
Audi ABT TT-R (2 DB)
Mercedes (13 DB)
Akik itt szerepelnek, azoknak elküldtem a tuningot. Tehát MEGKAPTÁK A TUNINGOT.