A csapatból Gepzsíros keresett meg ezzel a bajnoksággal. Ez egy csapatverseny, ahol az aszfalton kívül a fényezőműhelyekben is verseny lesz.
Lássuk a részleteket!
Kettő autó lesz a bajnokságban:
Mindegyik autónál KÖTELEZŐ tuning van!
Az autók A600-ig tuningolhatóak, emellett a csapattagoknak azonos felnit kell használni.
1991 BMW M3 C / 357 | 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II C / 377 |
---|---|
- Sport vezérműtengely |
- Széria vezérműtengely |
- Verseny lökettérfogat | - Sport lökettérfogat |
- Verseny fék | - Verseny fék |
- Verseny rugók és lengéscsillapítók | - Verseny rugók és lengéscsillapítók |
- Verseny kereszt-stabilizátorok elől és hátul | - Verseny kereszt-stabilizátorok elől és hátul |
- Verseny bukókeret | - Verseny bukókeret |
- Versenyváltó | - Versenyváltó |
- Verseny differenciálmű | - Verseny differenciálmű |
- Gyorsulási gumik | - Gyorsulási gumik |
- 18 colos felnik | - 18 colos felnik |
- Első és Hátsó Forza szárny | - Széria abroncsszélesség |
- Legszélesebb abroncsszélesség | - Első Forza szárny (hátsót alapból lehet állítani) |
Tiltott tuning:
Lobbikiosztás:
Nevezéstől függően indítjuk a lobbikat, tehát ha kell akár 2-3-at is, viszont 24 főnél két lobbi, aztán 40 főnél 3 lobbi!
Lobbikiosztás az új szabályoknak megfelelően történik!
2 fős csapatok lesznek. A lobbikba való besorolás az időmérőn elért eredménytől függ. Magyarul az időmérő után összefésüljük az időket, majd ez alapján besoroljuk a versenyzőket a 2 lobbiba, tehát a csapattagok 1 lobbiban, illetve akár 2 lobbiba is lehetnek. Az időmérőn a 2 csapattag külön lobbiban futja az időmérőt. Az első futam előtt kirakjuk a cikkbe az időmérő állandó lobbikiosztását!
Festések:
Minden csapatnak egy egyedi festést (emiatt tilos a replika-festés!) kell készítenie (Migrennel tilos elkészíttetni, de erről lejjebb). Az autón lesznek kötelező matricák, a képeken látható elmagyarázva, ezek letölthetőek lesznek Gepzsiroskenyer kirakatából. A csapattagoknak csak a rajtszám, a felni színe, a visszapillantó színe vagy egy matrica különbözhet (mint például személyes „logo”, stb.). A rajtszámon kívül minimum az egyiket alkalmazni kell! A legszebb festés jutalomban részesül (tehát ezért nem készíttethető el Migrennel a festés), persze a csapat kapja a jutalmat, de erről a díjazásnál részletesebben.
A kötelező matricák Gepzsiros kirakatában megtalálhatóak: E-jelzésű matrica, áramtalanító matrica, Bulirendszám, rajtszám, FRH logo, Securitas, crazyman.hu + egy vörös nyíl, amit nem tettem fel, de bentvan az alakzatokban és azoknak a vonóhorgokra kell mutatniuk. FRH matricából az a kérésem, hogy senki ne rakjon rá többet, és azoknak, a crazyman.hu-nak és a Bulirendszámnak fixen azon a helyen kell lennie. A többi (rajtszám, securitas) bárhol lehet. Ja és a kilincs környékére kéne rakni egy "névcsíkot", ami egy magyar zászlót jelent, mellette a Gamertaggel FORZA betűtípusban. A képen nekem rosszul van fent, de fentmaradt véletlenül. Továbbá mindenkinek egy szponzorra kellene építeni a versenyfestést, egyéb matrica (pl. gumigyártó) lehet rajta, csak a megkötötteknek kötelezően rajt kell lenniük. A többi nekem mindegy. - Gepzsiros
Nevezés feltételei:
Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékosazonosító) megadásával. A csapatoktól kérünk egy csapatnevet is!!! Akár nevezhetsz egyedül is, és közben keresed a csapattagod. A nevezésnél jelölni fogjuk ki keres csapattagot. Nevezni 04.29. HÉTFŐ 12:00 óráig lehet!!! Csak Gamertag - Csapatnév amit első körben kérünk!!!
Ezután a csapatok számát megfelezve kerülnek ki az autók 04.29. HÉTFŐ 20:00-kor!, és aki kapja marja alapon lehet őket vinni a cikk alatt hozzászólásban (értelemszerűen a csapatok 1 fajta autóval mehetnek). Tesztelni lehet őket hétfőig, bármelyik csapattag választhat autót! Nem kell korán kellni, 2 fős csapatból egy csak ráér. Autócsere a későbbiekben NINCS!
A bajnokság alatt bárki csatlakozhat, de mindig csak az üresen lévő autókkal mehet, azaz valakivel csapatot alkotva. Ha páros a létszám, akkor értelemszerűen mindkét autót választhatja.
A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. Senki ne kérje át magát másik lobbiba! Nem teljesítjük! A hálózati vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja! Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezetők nem tudják behívni a versenyre!!!!
Ha valaki két futamon nem jelenik meg akkor automatikusan töröljük a nevezését!
Segítségek használata:
Időterv:
Szombatonként
18:15 / Lobbinyitás
18.30 / időmérő kezdete: 4 kör (kivéve a Nordschleif, ahol 1 kört megyünk)
Pici szünet majd mindenkit behívunk a megfelelő lobbiba, és rajtolunk.
Egyéb szabályozás:
A futamok helyszíne és időpontja:
Helyszín | Körök száma | Időpont |
---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Nürburgring – Nordschleife | 1×5 | 2013.06.22. |
Pontozás:
1.lobbi | 2.lobbi | ||
---|---|---|---|
1.hely | 20(+10) | 1.hely | 20 |
2. | 15(+10) | 2. | 15 |
3. | 13(+10) | 3. | 13 |
4. | 12(+10) | 4. | 12 |
5. | 11(+10) | 5. | 11 |
6. | 10(+10) | 6. | 10 |
7. | 9(+10) | 7. | 9 |
8. | 8(+10) | 8. | 8 |
9. | 7(+10) | 9. | 7 |
10. | 6(+10) | 10. | 6 |
11. | 5(+10) | 11. | 5 |
12. | 4(+10) | 12. | 4 |
13. | 3(+10) | 13. | 3 |
14. | 2(+10) | 14. | 2 |
15. | 1(+10) | 15. | 1 |
Esélykiegyenlítő/büntetési rendszer:
3 csoportot hozunk létre egy lobbin belül. Ami azt szolgálná, hogy az egy lobbiba kerülő, de különböző kvalitású versenyzők között ne legyen olyan hatalmas differencia. Reméljük működni is fog. Ez alapján a csoportok:
1. csoport: nincs teljesítmény csökkentés
2. csoport: 5%-os teljesítmény csökkentés
3. csoport: 5%-os teljesítmény csökkentés, 5%-os hátsó tapadás esélykiegyenlítés
A csoportok között folyamatos "vándorlásban" lesznek a pilóták. Az első versenyt követően minden lobbi első 5 pilótája átkerül a 2-es csoportba. Amennyiben a következő versenyen is az adott pilóta az első 5 közé jut újbóli csoportváltás szükséges nála, így átkerül a 3-as csoportba. Amennyiben már a 5. helynél hátrébb teljesít az adott versenyen, egy csoporttal feljebb léphet a következő futamon. Tehát csak az első futamon fog mindenki egy csoportba tartozni. A csoport besorolás akkor is megmarad, ha esetleg a pilóta, nem ugyanabba a lobbiba kvalifikálja magát, mint az előző versenyen.
Díjazás:A bajnokság végén pontegyezés esetén a versenyzők az időmérőkön elért legjobb köreit vesszük figyelembe! A 2 legrosszabb futamon elért pontokat nem számítjuk bele az összes pontok számába (a 2 mínusz, a júniusi időszakra való tekintettel).
A végelszámolásnál ugye 6 futamot veszünk figyelembe. Aki ennél kevesebben vesz részt, annak az eredményeit nem vesszük figyelembe! A versenyen való részt nem vétellel, a csapattársaitokkal szúrtok ki, hiszen alapvetően csapatversenyről van szó, de emellett egyénileg is díjazunk!
Legjobb festés:
A csapatok közül közönségszavazással döntjük el, melyik a legjobb. A győztes csapat 1.000.000 FE-t kap.
Az autókat fényképezni fogjuk bal első 3/4-es nézetben, egyformán. A képeket közzétesszük és közönségszavazat lesz!!!
Csapatok (összesen, nem fejenként):
• 1.: 2.000.000 FE
• 2.: 1.500.000 FE
• 3.: 1.000.000 FE
Egyéni:
• 1.: 900.000 FE
• 2.: 600.000 FE
• 3.: 300.000 FE
Konstruktőri:
Hogyha valaki kedvét szegné amiatt, hogy a bajnokság felénél már szinte biztos, hogy nem érhet oda a fentebb említett helyekre, akkor senki se búslakodjon! A pontjaitokat a konstruktőri bajnokságba is adjátok, azaz a végén vagy a BMW, vagy a Mercedes biztosan nyer egy konstruktőri címet. Aki azzal az autóval versenyzett, azok fejenként 100.000 FE-t kapnak. Viszont a másik „csapatnak” sem kell búslakodnia, mert ők is kapnak fejenként 50.000 FE-t! Így mindenki részesül valamiféle díjazásban.
Az összes FE-t az aukciósházban fogjuk „utalni”. Azaz mindenki feltesz valamilyen autót az aukciósházba annyiért, amennyi FE-t kap, plusz az autó áráért. Fontos, hogy ezt úgy bonyolítsuk le, hogy amikor felteszed az autót, lehetőleg Gepzsiroskenyer fent legyen. Írsz neki egy üzenetet Liveon, hogy feltetted az autót, Ő pedig megveszi!
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes Bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!
Csapatnév | Gamertag | Gamertag | Autó |
---|---|---|---|
Admin Team | FRH Crazyman | FRH Dr Jones73 | BMW |
Scitec Team | Kazii360 | Pistikemester | BMW |
GoPro Racing | Effendi60 | Icesanyi | BMW |
Kicsi-G Racing Team | X Kicsi X | CoolG84 | Merci |
Concordant Racing | Nakano21 | HawkStorne | BMW |
GÉPMESTER | lacamester | Gepzsiroskenyer | Merci |
FM Racing | FIRO78 HUN | Mazso HUN | BMW |
Dabas Racing | sumák1979 | Compi1984 | Merci |
Team HELL | JuBe96 TheHun | Toneick | Merci |
Angry Pistons RACING | HUNXxDizZeExX | olcsi2010 | BMW |
Petronas Racing Team | Pempasz | LAPI74 | Merci |
The P-Team | Pervinke | Pityexx | Merci |
Tanka Motors | BARNINATOR88 | devid211 | BMW |
? | Arms360 | Williamshungary | Merci |
7 db 1991 BMW M3 (elérhető 7/0)
7 db 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II (elérhető 7/0)
Hogyan válassz autót? Ezt írd a kommentbe:
Merci 7/1
vagy BMW 7/1
a következő azonos autótípust választó csapattag folytatja 7/2, 7/3, stb.
(20:00 előtt beérkezett autóválasztást nem veszem figyelembe...)