FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH WTCC 2013

Tartalomjegyzék

Mugello volt a 3. állomásunk. Nézzük milyen óvásokat adtatok be a héten. Az 1. és a 2. lobbiban nem történt óvás.

A 3. lobbiba egymás után érkeztek...: Közben beszúrok két videót, amit Voalatól és Sumáktól kaptam. Nagyon jól sikerült, csudijó mindkettő! Érdemes megnézni!

ValentinoHUN - 1 futam / 1. kör
Óvás Laller075 ellen

Rajtnál lassabban gyorsítottam míg Laller gyorsabban. Nem lassított, nekem jött így visszaestem az utolsó előtti helyre."
Megvizsgáltam és semmi ilyesmi nem történt. Laller egy ici-picit ért hozzá az autód jobb sarkához. Állításoddal ellentétben lassított, elvette a gázt, a telemetria mutatja! Aztán szinte csak gurult. De nem ez okozta a kipördülésedet, és a visszaesést helyezésben. A melletted lévő autóról pattantál le, amit Laller pöckölt meg. Nem hiszem, hogy megérte megkockáztatni, hogy bebújjon közétek harmadiknak Laller az autójával. 4-en egymás mellett Mugellon a rajtnál...nem szerencsés.

Büntetés: Lallernak emiatt a pöckölés miatt (ami elindította a lavinát és több autó sérült), leghátra sorolás a 2.futamon.

RnM777 - 1 futam / 1. kör
Óvás Laller075 ellen

Az egész bonyodalom frigyo megforgásával kezdődött. Ott mindenki szépen kikerült mindenkit, majd beértem Pervinke mögé, aki fékezett. Én, mint jól nevelt és rendes versenyeken edződött emberke fék + kicsit beljebb mentem. A visszajátszásban megnéztem Lallert is, aki végig fék nélkül érkezett, majd telibe vert hátulról.

Kérlek nézd meg az én szempontomból is előre nézve, hogy Pervinke miatt volt a fék és nem ok nélkül (ráadásul Pervinke sokszor kénytelen keresztben menni az első körökben, mert hidegek azok a hátsó kerekek, ezért is nehéz megítélni, hogy az ember mikor kerülje ki). Illetve Laller szemszögéből, aki fék nélkül jött végig az egész balesetben."
Megvizsgáltam. Ebben az esetben sem igaz az állítás, hogy „fék nélkül érkezett". Laller talán egy tized másodperccel később fékezett, mint te. Tisztán látszik a telemetrián, hogy full nyomja a féket, de neki már késő volt, mivel közvetlen mögötted autózott. Ha megnézzük a te fékezésedet, és tegyük fel te is közvetlen mögötte vagy akkor ugyanúgy durrbelebumm a vége. Annyi volt, hogy te az előtted lévő mellé húztad íven és a fékezésed már nem mögötte történt. Ennyire egymáson és hirtelen fékezéskor előfordul az ilyesmi. Ez nem azért van, mert semmibe veszi a szimuláció módot, hanem mert nincsenek olyan reflexeink, mint a profi pilótáknak.

Büntetés: Nincs. Versenybalesetnek minősítem.

RnM777 - 2 futam / 3. kör
Óvás fridzsimen00 ellen

Harmadik kör/első kanyar. Navyt elengedtem és utána fridzsi a 14. helyről (én itt, ha jól láttam 11/12. voltam) jött látott és győzött. Engem TKO ra itélt. Az autó tropa. Csak azért nem mentem boxba, mert Forddal értelmetlen a tömeg után indulni, még, akkor is, ha az első körök egyikén történik a dolog.

Nekem chaten azt mondta, hogy blokkoltak a kerekei. Megnéztem a telemetriát és abból nem úgy néz ki."
Megvizsgáltam, sehol nem blokkol a kerék, annyi történt, hogy a kelleténél rövidebb féktávot vett, mert Frigyo mellé bújt be belső íven. Viszont annyira messze volt tőled, hogy elkerülhető lett volna a baleset.

Büntetés: leghátra sorolás a 2.futamon (Laller mögé!).

Foot6all Laci - 2. futam / 9. kör
Óvás lipixbox ellen

20. percben történt ütközésért szeretnék óvni.
Ebben az esetben kikértem a másik két versenybíró (CoolG84 és Icesanyi) tanácsát is. Nem szokványos eset ez a megtámaszkodás, emiatt kiváncsi voltam a többiek véleményére. Mindhárman (a nélkül, hogy tudtunk volna a másik véleményéről) azt állapítottuk meg, hogy Lipibox hibázott. Nem volt tiszta mozdulat, viszont ha ez után visszaengedi maga elé Lacit akkor egyszerű versenybaleset lett volna. Sőt valószínű óvás sem születik. Így viszont szabálytalan volt.

Büntetés: 2. futamon leghátra sorolás Fridzsimen mögé.

Eredmények:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!