FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Porsche GT3 RSR CUP 2014

Tartalomjegyzék

Porsche GT3 RSR CUP

Újra a motor előtt!

Mugello Eredmények / Végeredmény

 

 

 

 

Elérkeztünk a Bajnokság végéhez, ahol drámai küzdelmekben lehetett része mindenkinek. Mondom ezt azért, mert többen lag miatti törések áldozatként vesztettek pontokat, illetve voltunk ketten, akiket ledobott a lájv, így elestünk a pontszerzéstől, ami ráadásul duplán számított.

Na de ennyire ne ugorjunk előre…

Az időmérő remekül sikerült számomra; nem is gondoltam volna, hogy kb. fél óra gyakorlással és ugyanennyi setupolással ilyen fölénnyel fogok végezni. Remek rajtot követően az első kanyarokban kicsit csúszkált a gép alattam és mások alatt is, de hidegvérünket megőrizve, koccanások nélkül mentünk tovább. Körröl körre sikerült építgetnem a távolságot Pempasz, Fusy0N és Cool előtt, de sajnos előre ittam a medve bőrére, mert a brutál időjárásnak köszönhetően csak 7 kört tudtam az élen futni, mikor a netszolgáltató, vagy a jóisten, vagy kitudja úgy döntött, hogy nem kell nekem befejezni ezt a versenyt… Pont a legjobb köröm megfutásán fáradoztam és próbáltam elcsípni egy 1:53-as időt, amikor arra lettem figyelmes, hogy többen is kiestek a lobbiból. Még meg is jegyeztem, hogy nem hiszem el, hogy megismétlődik, ami az első hétvégén, de furcsa mód nem válaszolt senki… Akkor vettem észre, hogy hoppá! Egyedül körözgetek egymagamban, a következő pillanatban meg jött az üzenet: „You are disconnected from Xbox Live”. Azta K#&@G`Ł&#w&s@... Gondoltam magamban…


Miután percekkel később visszaállt a netkapcsolat, először Crazyvel (aki ugyancsak kiesett a B lobbiból) vitattuk meg, mennyire „hálásak” vagyunk a rendszernek, aztán visszaléptem a lobbiba, mert volt még egy kis dolgom. Ugyanis a 14. körben váratlan esemény történt: piros zászlót lengettek a pályabírók, így a futamot meg kellett szakítani. Mindenki rendben is végezte a dolgát és a boxutcát követően szépen sorban felállt mindenki a rajtrácsra. Már el is rendeltem az új rajtot, de ekkor Gyusza laggolt egyet és többen is összetörtek még álló helyzetükben. Mivel én nem voltam részese az új rajtnak, csak megfigyelő módban, így az első autókra koncenráltam, illetve csapatársamnak szurkoltam, hogy jól sikerüljön az indulás. Viszont Cool-nak hála, elküldte gondolatait az esetről és a verseny második feléről (plusz köszönet neki a verseny végi eredményekért):

„Egy kis szösszenet, hogy mi történt a piros zászló után:

Én és Nakano lag miatt, amíg vártuk a rajtot, sérültünk, ez van nincs mit tenni. Az új rajt után meg is előztek ketten így 2-ből egyből 4. lettem. Bazsit követtem egy ideig, de sérült autóval nem igazán tudtam megelőzni és az is közbejátszott, hogy én lagoltam, ami miatt a hátsó sikánban bele is épültem egy pillanatra az autója hátuljába, ami megpördüléssel járt és egyből az utolsó helyen találtam magam.

Többen is amellett döntöttünk, köztük én is, hogy az új rajt után nem jövünk többször ki a boxba. Nakano, Bazsi és Gyusza még egyszer meglátogatta a boxot, de mindhárman pozíciót vesztettek vele.

Jó verseny volt, sajnálom, hogy rajtad kívül álló okok miatt nem nyerted meg a bajnokságot.”

 

Óvást egy esetben sem kaptam, az eredmények és egyben a végeredmény érvényesek!

Mindenkinek gratulálunk és köszönjük, hogy velünk tartottatok 4 héten keresztül!


 

Megint véget ért egy remek sorozat. Bátran mondhatom, hogy újabb kellemes élményekkel állítjuk le a Porsche motorját és toljuk be az autót a garázsba. Akárhogy is hozza a sors, mielőtt lekapcsoljuk a villanyt az FM4-nél (ami nem mostanában lesz) előtte még kell csinálni egy Porsche kupát.


A lobbinyitás nem ment zökkenőmentesen :( . Az országos vihar miatt sokan nem tudtak csatlakozni a lobbiba, sőt volt, aki még a netre sem.


Az utolsó versenyen, sikerült megint jól elkapnom a fonalat, és futnom egy viszonylag jó időt. Ennek az az egyszerű oka, hogy mivel ez egy csapatverseny is volt, nem engedhettem meg magamnak azt a luxust, hogy felkészülés nélkül álljak rajthoz. Hawk szerint az "A" lobbi 6. helyére lettem volna jó ezzel az idővel. De a szabály az szabály! Hawk megint jobb időt futott nálam így ő vitte az "A" lobbit. Nem leszek álszent, ha véletlen tudtam volna jobb időt menni, mint Hawk, akkor is beleállok a fékbe, hehe. Ahogy ezt többen is tették, vagyis taktikáztak, hogy ne a nagyok homokozójában kelljen futniuk a finálét.


Ennek köszönhetően én rajtoltathattam el a "B" lobbit. Egy tökéletes rajt után megkezdődött a finálé, ahol érezni lehetett végig a feszültséget, hiszen dupla pontokért mentünk, és mivel sokan nem tudtak csatlakozni, a végeredmény táblázat még mindenki előtt nyitva állt.
Sajnos Crazyt ledobta a live, ha jól emlékszem a 2. körben. A srácok rendesek voltak és elkezdték megszavazni, hogy menjünk ki a csapatfőnökért. Ezt én, mint lobbivezető nem engedtem. A weboldal egy egész más tészta, de a rajt után minden pilóta EGYENRANGÚ!!. Nem tudunk, és nem is fogunk kivételt tenni. A verseny után beszéltem Crazyvel, és teljes mértékben egyetértet velem, és nem is annyira magát, mint inkább Lacamestert sajnálta.


Eddig minden versenyemen a 20 perc környékén mentem ki az első kerékcserémet elvégezni, és bár tudtam, hogy 8-9 perc múlva piros zászlót fogok mondani, most se tettem másképpen. Szerettem volna egyenlő küzdelemben megméretni magam.


A piros zászló alatt a pilóták tökéletesen tették a dolgukat, így viszonylag hamar újra rajtrácson találtuk magunkat, ahonnan a verseny KB 35. percében állórajttal ismét megkezdődött a verseny. Hatalmas ötlet volt Hawk-tól, hogy a 14. körre írta ki a piros zászlót, mert így az új rajt után, még 25 perc volt hátra, és mindenki azon tanakodott, hogy vajon kimenjen-e még egyszer vagy próbálja meg lefutni egy gumival a hátralévő időt.

 
Lacamester, és Mixi kockáztatott, és nyert is. Laca az első, míg mixi a 2. helyen zárta a finálét. Nálunk érdekesebb volt a helyzet, én a 3. helyen, Pedro pedig a 4. helyen várta, hogy vajon a másik kimegy-e a boxba. Aztán Pedro egy váratlan pillanatban úgy döntött, hogy kimegy kereket cserélni. Ekkor bajban voltam, mert mögülem KB 100 méterrel ment ki. Én is eldöntöttem, hogy én is kimegyek a következő körben. Igen ám, de ahhoz, hogy Pedro elé kerüljek vissza, kopott gumin legalább olyan gyors kört kellet futnom, mint neki hideg gumin. Hála az égnek ez sikerült. Igaz, hogy csak pár méterrel, de Pedro elé jöttem vissza a pályára, és 6 méterrel előtte fejeztem be a versenyt.


Mindenkinek hatalmas köszönet, hogy a jelenlétének köszönhetően ilyen sikeresnek könyvelhetjük el ezt a bajnokságot IS! 


Most pedig a megszokottakkal ellentétben, vasárnap helyet szombatonként indítunk bajnokságot, ahova mindenkit szeretettel várunk!

 
Óvás egy esetben sem történt. Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálunk!

      

          

          

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!