FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH RACE OF CHAMPIONS 2014

Tartalomjegyzék

"Köszönet mindenkinek, mind a Köridő online-ért, mind pedig a RoC-ért nagyon élveztem, és a társasággal is minden rendben volt hangulatban, versenyszellemben és sportszerüségben egyaránt. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM AZ ÉLMÉNYT MINDEN RÉSZTVEVÖNEK Valamint a szervezöknek a lebonyolitásért !!!!"

-SensationxXx-


 

Személy szerint nagyon vártam már a Race of Champions Bajnokság folytatását és a hozzá fűzött remények be is igazolódtak rögtön már az első forduló során. Rég volt már ilyen kiegyensúlyozott, szoros és az elejétől a végéig izgalmakban bővelkedő versenyünk! No de ne ugorjunk egyből a mélyvízbe...

A kvalifikációs lobbik összehívásánál sajnos megint bejött, ami már egy ideje nem; vagyis ketten sem tudtak belépni egyik lobbiba sem. NavyFlipper még a versenyt sem tudta megkezdeni, Dr Jones viszont legalább el tudott indulni azokon. Az időmérő így kis csúszással, de elkezdődött. Már ekkor látni lehetett, hogy a szoros időeredményeknek köszönhetően szoros csatákra van kilátás. Bár a Q2-ben már mindenki óvatosabb volt az egyetlen gyors körével, de ettől független szépen teljesített mindenki. Aztán jött a következő „pofon”... A két versenylobbi összeállítása sem zajlott zökkenőmentesen (IceSanyival mindent megpróbáltunk), de közel 15 perc próbálkozás után el tudtunk indulni. Bár Pityexx az „A” lobbiba kvalifikálta magát, de csak a „B” lobbihoz tudott csatlakozni, míg Navy sajna egyikhez sem.

Az első futam repülőrajtja tökéletesen sikeredett; mindenki problémamentesen el tudott rajtolni, majd kezdetét vette a 18 körös őrjítő küzdelem. Én Olcsi és Dizzie mögött autóztam pár körig, aztán egy kanyarban sikerült Olcsit megelőznöm, majd nem sokkal később Dizzie-t is. Közben mögöttünk James, Laca, Cool, L4NC3L0T és a többiek is nagy csatában voltak. A hatodik kör környékén Olcsi kiment a boxba. Ekkor már tudtam, hogy a következő kör végén nekem is ki kell mennem, hogy ne veszítsek hozzá képest és Dizzie is így döntött. A boxból kijövet pont Olcsi elé tudtunk visszajönni, de a Magotts-Becketts kanyarkombinációban a friss és hideg gumik miatt eltaláltam a rázókövet és az azt szegélyező fűcsíkot, így egy pillanatra „beragadt” az autóm. Dizzie lélekjelenlétének köszönhetően nem történt ütközés, mert egy századmásodperc alatt lereagálta a történteket és ki tudott térni mögöttem. Így visszaestem a 3. pozícióba. Ez után megint beletelt két körbe, amíg Olcsit meg tudtam előzni, de ekkor már Dizzie több mint 100 méterrel vezetett. A 10. körben - mire pont utolértem őt - sárga zászlót kapott a második szektor, így további két körön keresztül nem tudtam kellőképp támadni ott, ahol a legjobban lehetett volna előzni. Mivel Dizzie tökéletes tempót és hibátlan köröket diktált, így a maradék 6 körben is csak kergetni tudtam a lökhárítóját, de előzni már nem tudtam (ettől független megizzadtunk rendesen mindketten - hatalmas csata volt az elejétől a végéig közöttünk). Így megérdemelten ő állhatott a dobogó felső fokára.

A második futamon már állórajttal indultunk és fordított rajtsorrendben. Így a mezőny végéről rajtolva vágtunk neki a következő 12 körnek. A Magotts-Becketts kombináció most sem hazudtolta meg magát: L4NC3L0T szaladt bele hátulról James-be a féktávon és többen is vesztettek ezzel pozíciójukból az óriási fékezéseknek és kitérőmanővereknek köszönhetően (L4NC3L0T-ot, aki egyébként rögtön visszaadta a pozíciót, ezért figyelmeztetésben részesítem nem időben történő fékezésért). Mivel itt már nem volt kötelező boxkiállás, így mindent egy lapra téve nyomta mindenki a gázt. Bár nem állt olyan sok körből ez a futam, de mindenki küzdött mindenkivel rendesen: a felzárkózó pilóták az előttük haladóval, az élen haladók pedig velük. Ez így még izgalmasabb volt, mint az első futam, mert szinte a leintés pillanatáig folytak a pozícióharcok, nem hagyva senkinek egy szusszanatnyi időt sem a „pihenésre”. Aztán egyszer csak fellengett a kockás zászló és minimális különbségekkel mindenki célba ért.

Összességében tényleg irtó izgalmas futamokon vagyunk túl, ami remélem a további hétvégéken csak tovább fokozódik! Aki nem tudott megjelenni az este folyamán, az sajnálhatja, mert nem tudja (illetve csak a beszámolókból tudhatja), hogy mit hagyott ki. És ha már itt tarunk: Navy, Mazso, Zso és Compi igazoltan voltak távol, de Pempasz és Gepzsiroskenyer esetében nem tudtunk semmit. A versenykiírás értelmében, ha nem jelzik szándékukat a következő futamig, akkor automatikusan kiesnek! Uraim! Kérem nyilatkozzanak szándékukról!

Egy esetben kaptam óvást Olcsitól. Idézem:

„Üdv. A második verseny 7-dik körében a 2-es szektor utolsó hosszú egyenes szakasz végén lévő féktávon Kicsi mögött autózva elmértem a féktávot! Ezzel belerohantam hátulról Kicsibe. Az ütközés következtében mindketten összetörtünk és a fűben kötöttünk ki! Kicsi ezzel több pozíciót is vesztett, és a versenyt sem tudta az őt megillető pozícióban befejezni!! Kérem az eset kivizsgálását és büntetésem megállapítását! Köszönöm.”

Az esetet kivizsgálva (lásd. a videóban), bár Olcsi próbálta elkerülni az ütközést, de már nem volt mit tenni. Egyszerűen rácsúszott Kicsire, a saját versenyét is kukázva. Mivel első eset volt és szándékosság nem volt benne, ezért most csak egy figyelmeztetésben részesítem Olcsit.

 

Az eredmények érvényesek, Mindenkinek gratulálunk! A videókhoz pedig jó szórakozást!


 

HawkStorne-hoz hasonlóan én is nagyon vártam már a bajnokság kezdését. Egyrészről a tavalyi Bajnokok Viadala kellemes emlékeket hagyott bennem, másrészről pedig eddigi FRH-s pályafutásom során most először kellett kihagynom 4 hetet, és már elvonási tüneteim voltak.

Az időmérőn Kicsinek köszönhetően sikerült a "B" lobbi első helyére kerülnöm. Mint tudjátok, minden esetben én vittem volna a "B" lobbit, azonban ez külön öröm, ha ezt nem úgy érem el, hogy az "A" lobbiból csúszok át. Azonban Pityexx barátom nem tudott csatlakozni az "A" lobbiba, így átjött hozzánk és átadtam neki ez előkelő első helyet.

A első futam rajtját követően Pityexx a hideg guminak köszönhetően egy kicsit lesodródott az első kanyarban, és ezzel sikerült az első helyet átvennem tőle. Ne haragudjatok, de számomra itt filmszakadás volt, mert 17 körön keresztül rendkívül sportszerűen a lökhárítómon autózott, és olyan nyomás alatt tartott, hogy védekezés közben, max a lobbivezetői dolgaimra tudtam csak figyelni, vagy inkább arra se... (lásd lejjebb) Így sajnos most más versenyző nevében nem tudok nyilatkozni. Az végig érezhető volt, hogy remek a hangulat, és mindenki élvezi a versenyt. De hiába koncentráltam minden erőmmel, Pityexxnek és Pedronak sikerült megelőzniük. Minden elismerésem az övék. Pedro olyan gyorsan elhúzott előlünk, hogy azt se tudtuk megnézni, hogy egyáltalán jó autóban ül-e. :)

A második futamot lag miatt egy új rajttal kezdtük. Majd közvetlen az első körben még a Safety Cart is behívták a srácok egy baleset miatt. Utána megint őrült csaták vették kezdetét. Most a koncentrációm nagyobb részét a lobbivezetésre fordítottam, így kisebb nagyobb vezetői hibákat elkövetve az 5. helyre sikerült bevinnem az autót.

Nálunk egy óvás sem volt. Azonban három figyelmeztetés került kiosztásra. Az egyiket Gyusza kapta. Neki a rajt előtt néhány perccel fogadtuk el a nevezését, tekintetbe véve, hogy volt még üres hely, és megígérte, hogy a többi futamon is részt vesz. Ettől függetlenül szabályos festése nem volt, így jár neki a figyelmeztetés. Ezt már a lobbiban is mondtam neki, ő pedig elfogadta a feltételeket. A másik figyelmeztetés Sensation-nek jár, szintén a festés miatt.

A harmadik figyelmeztetést pedig én kértem magamnak, mivel rendesek voltak a srácok és nem nyújtottak be óvást ellenem. Az első futamon a 10. körtől a 12. körig kellett volna érvényben lenni a sárga zászlónak. Azonban én elszámoltam magam és a 13. kört megkezdve, vagyis egy körrel később mondtam ki a zöld zászlót. Elnézést kértem a többiektől és mondtam nekik, hogy nyugodtan nyújtsanak be óvást ellenem, majd kedd hajnalig letiltottam az email címeimet. hehe.

Továbbá két pilóta teljesítménye mindenképpen szemet szúrt, így őket górcső alá vetettem. Az egyik RnM barátom volt. Mostanában olyan gyors, hogy kénytelen voltam vizeletmintát kérni tőle, amit be is vizsgáltattam. Nyomokban magas oktánszámú benzint tartalmazott, de annak értéke még nem lépte át a határt.

A másik pilóta FRH Gyusza volt. Naaa ő viszont egészen más dimenziókban autózott! Olyan támadásokat csinált, hogy csak lestem. A szó legjobb értelmében. Így az autóját bekértem mérlegelésre. A vizsgálatot követően kiderült, hogy minden teljesen rendben volt. Azért érdemes rajta tartani a szemünket. hehe.

Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálunk.


 

 

    

Most pedig nézzétek meg az összefoglaló videókat, Hawk ugyanis fáradságot nem kímélve visszanézte a 2. futamokat, és megírta a forgatókönyvet. Köszönjük neki!   

 

Silverstone GP "A" Lobbi 2. futam   Silverstone GP "B" Lobbi 2. futam
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!