FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

DTM 2013

Tartalomjegyzék

Le Mans eredmények

 

Vasárnap Le Mans-ban eldurrantották a startpisztolyt, elkezdődött a „Forza Racing Hungary” FRH DTM futama. Mindenki izgatott volt az időmérő előtt, de az utána lévő pillanatok mindenkit megnyugtattak. Nem történtek nagy meglepetések. Az időmérőn mindenki megpróbált óvatoskodni, mert az egy kör az egy kör volt, de sokan hibáztunk azon az egy körön. Semmi gond, jött a futam. Mindenki megtalálta a saját pozícióját és az első sikán után a rendeződést követően mehetett az adok-kapok. Az „első” sikánhoz érve kicsit tömörülve érkeztünk, de nem történt említésre méltó dolog. A második körtől megkaptam a nyakamba Effendit, de valamiért nem tudott elmenni mellettem. Így gurulgattunk pár kilométert. Aztán forgalomba kerültem és kimentem a boxba. Ekkor én belepillantottam a visszapillantóba és megláttam Effendit ahogy követ (persze aztán mondta, hogy ő is kijön a boxba). Innentől kezdve nem tudtam levakarni magamról, aztán egy banális hiba után elment mellettem, és onnantól változott a dolog az üldözőből lett a VAD. Így ment ez az utolsó elötti kör végéig, mert a hátsó kanyargós részt követő kigyorsításnál megforgott, persze én is csúszkáltam ezért le is maradtam tőle, de jó volt arra fogni, hogy hibázok. A végén elmentem mellette és mondtam neki… BIP-BIP. Befejeződött a verseny és mindenki elhagyta a verseny helyszínét és beszaladtak a pálya melletti vidámparkba. Biztos hogy jól mulathattak, mert hallottam, hogy Nordschleife-ről beszélgettek, holott a következő futam MUGELLOBAN lesz. Jó volt a nap, gratulálok mindenkinek…
@X Kicsi X

 

HawkStorne:

Le Mans… 13 és fél kilométer élvezet. A rajt ettől független nem volt eseményektől mentes. Sajnos én voltam, aki előidézett egy koccanást, ami miatt Olcsi kapásból a sor végére esett vissza, a második jobbos kanyarban pedig Firo tette ki Dizzie-t a pályáról.
Közben Fusy0N, Cool és Arms rendesen meglógtak már az első kör végére, a többiek viszont folyamatosan hajtották egymást. Én a bokszkiállásig Landával vívtam nagy csatát; hol ő, hol én használtam ki a szélárnyékot, így nem tudtunk elszakadni egymástól. A boksz után viszont már pár másodperccel elé kerültem vissza a pályára, így elkezdhettem „felzárkózni” Coolra és Armsra, akik a 2. és 3. helyen folyamatosan küzdöttek egymás ellen. A felzárkózás viszont elég lassan ment, de a 10. körben a srácok összekoccantak, így kb. 400 métert sikerült pillanatok alatt ledolgoznom. Az utolsó előtti körben Cool kicsit megcsúszott, így elé tudtam vágni, majd az utolsó körre Arms-ot is utolértem, de ő nagyon jól védekezett (szélárnyék ellenére is), én pedig nagyon meg akartam őt előzni, ezért nem is sikerült. A sorrend megmaradt a befutóig, de még ott is érdekes volt: én megcsúsztam a sikánban és a külső, kavicsos részre sodródtam ahonnan alig tudtam kigyorsítani, Cool pedig mögöttem… Viszont ő is megcsúszott (a rázókő dobta a belső ív felé), így mindketten próbálva minél egyenletesebben adagolni a gázt, csak a „célfotónak” köszönhetően lehetett eldönteni, hogy melyikünk lépte át a célvonalat néhány ezreddel a másik előtt. Mögöttünk még Olcsi érte utol Landát a végére, de megelőzni már nem tudta, valamint Corrupted sem tudott már rájuk felérni.

A verseny után egy óvás történt. Saját magam óvtam meg, mivel Olcsit a rajtot követően sikerült a mezőny végére „sorolnom”. Emiatt 3 rajthelyes büntetésben részesítem magam az utolsó futamra!

Továbbá ugyancsak a hibámból adódóan - az időmérőt követően - Zso46-ra nem róttam ki a legutóbbi versenye során begyűjtött rajthely-büntetést. Mivel önhibáján kívül történt az eset, ezért tovább a büntetését nem görgeti, magamat viszont emiatt egy figyelmeztetésben is részesítem!

Bár óvás nem történt, de FIRO78 HUN-t is 3 rajthelyes büntetésben részesítem, mivel a rajtot követően a 2. jobbos kanyarban (Mulsanne kanyar) nem megfelelő féktáv-választás miatt teljesen rácsúszott a szabályosan kanyarodó Dizzie-re, kilökve és összetörve őt elég rendesen (emiatt a balesetben még Lacamester is sérült).
@ HawkStorne

 

IceSanyi:

A mi lobbinkban egy óvást volt. Pervinke nyújtott be óvást Pityexx ellen. Idézem:

"Óvást szeretnék benyújtani, Pityexx ellen. A 2. körben, a hosszú egyenes elején a második helyen autóztam, Pityexx a negyedik volt. Az első sikánhoz érve megpróbálta kifékezni az előtte lévőt belső íven. Ez sikerül is, de én pont akkor fordultam be, így az autóm jobb hátulját megütve, a pályán kívül találtam magam, forgalommal szemben. Hogy a többieket ne zavarja, csak a tizedik helyre tudtam visszajönni, de a sérülések miatt hamar utolsó lettem. De nem ez zavart igazából, hanem az hogy miután kilökött, vígan továbbment, a második helyen".

 

Kivizsgáltam az esetet és a következőképp döntöttem. Pityexx a szélárnyékból kibújva már nem tudta időben megállítani az autót és kilökte Pervinkét. Ez eddig egy sajnálatos baleset lett volna, mivel azonban nem engedte vissza maga elé Pervinkét, így már szabálytalan előzésnek minősül, amivel nem kis előnyre tett szert jogtalanul. Büntetésül a következő és egyben utolsó futamon az utolsó rajtkockából indulhat.

Köszönöm mindkettőjüknek a kulturált problémamegoldást a pályán. 

 

 

Az eredmények érvényesek, Mindenkinek gratulálunk!

 

 

A következő verseny büntetései:

Pityexx: az utolsó futamon az utolsó rajtkockából indul
HawkStorne: 3 rajthelyes büntetés az utolsó versenyen
FIRO78 HUN: 3 rajthelyes büntetés az utolsó versenyen

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!