Lefutottuk a múlt héten a próba futamot.
Itt a folytatás...
Ahogy gondoltam, hamar megtelt a 16 fős rajtrács a próba futamra. A WTCC miatt egy picit csúszott a dolog, és már kaptam az üziket, hogy mikor kezdünk? Mindenki izgatottan várta a futamot!
Összeállt a lobbi, hogy milyen áron azt már nem részletezem. Az viszont megint bebizonyosodott, hogy akik újraindították a játékot lobiba lépés előtt azoknak egyből sikerült csatlakozni, és bent maradni.
A csapatkiosztásnál voltak apró fennakadások, de hamar megoldottuk. Aztán jött a rajtprocedúra ami szintén új volt számunkra. Egy felvezető kör nem is volt elég egyik futamon sem, de ez nem baj.
Mindkét rajt nagyszerű volt. Ügyesen kihasználták az adott sebességtartományt az élen haladók, hogy taktikázzanak a rajtnál! Mindent felül múlt a rajt alatti izgalom, hogy vajon mikor kezdi el taposni a gázt az első, nehogy le maradj a rajtról. Nem tudom milyen lehetett a második helyen autózni és figyelni az első minden gázadását...
A futamokon voltak szép számmal kipörgések, ütközések, de konkrét "szülőzés" nem történt. Hiszen nem vérre megy. Nos az is kiderült mennyit számít egy jobb tuning, vagy csak simán egy guminyomás másodperceket jelenthet. Sok tanácsot/ötletet kaptam mit hogyan módosítsa a szabályzatban, a futamon. Nem fogadtam meg mindent, de ezért ne legyen harag senki részéről. A szabályok adottak, aki elfogadja az nevez, akinek nem tetszenek az nem. Nincs ebből harag...
24 fő felett két lobbit indítunk!!! Lássuk be ezt csak sokan érdemes játszani, így nem fogok elindítani egy 10 fős lobbit...
Időpont: Gyülekező: 18:00 -tól. Rajt: 18:15 -kor vagy amikor a Törnten akarja / Lobbivezető - FRH Crazyman
Nevezés: Nevezni a cikk alatti hozzászólásoknál GAMERTAG megadásával az oldalon regisztráltaknak!! A sorrend adja a lobbi kiosztást is.
Autók: Tuning MAX. R3 / 800
2011 #04 Chevrolet Racing Monte Carlo SS Stock Car R3/730
2011 #05 Ford Racing Fusion Stock Car R3 / 729
Pálya: (senki ne ijedjen meg a körök számától, hiszen nagyon rövid egy kör...)
03.18. Twin Ring Motegi Gyorsasági (2,41 km) 2 X 37 kör / 5 kör időmérő
03.25. Sedona Speedway (2,43 km) 2 X 37 kör / 5 kör időmérő
04.01. Sunset Peninsula Gyorsasági (3,93 km) 2 X 24 kör / 5 kör időmérő
04.08. Indianapolis Brickyards (4,02 km) 2 X 22 kör / 5 kör időmérő
04.15. Tesztpálya Gyorsasági (6,37 km) 2 X 14 kör / 4 kör időmérő
Használható segítségek:
Könnyítések és Nehézségi szint: |
Fékezés: TETSZŐLEGES / Fékrásegítés TILOS!/ |
Kormányzás: TETSZŐLEGES / rásegítés TILOS!/ |
Menetstabilizátor: KI |
Kipörgésgátló: KI |
Sebességváltás: TETSZŐLEGES |
Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES |
Pontozás: A győztes csapat tagjai 5 pontot kapnak, a másik csapat tagjai 1 pontot. Két lobbi esetén nem lesz összefésülés! Mindkét lobbiban, és minden futamon külön harcolnak a csapatok!
A verseny menete:
A futam 5 kör időmérővel kezdődik. A szokásos procedúra, mindenki hozza (egy tiszta kör erejéig) a maxot magából. Ez alapján lesz rajtsorrend. Az időmérőn ütközés kikapcsolva, és szélárnyék sincs!
A futamon csapatok lesznek akik segíthetik egymást (szélárnyék, betartás, stb.). DE nem csapatok jelentkezését várom! Ugyanis két csapat lesz!!! Az időmérő után minden páros versenyző egy csapat és minden páratlan a másik csapat! A futamon pedig össze kell dolgozni és a csapatból minél több autót bejuttatni a célba a legjobb helyezéssel!
Emiatt tégy félre mindent, mert most lehet akivel az eddigi futamokon állandó csatában voltál, most egy hullámhosszon kell lenni. A második futamon már nincs variálás, maradnak a csapatok ugyanúgy és, a szokásos lobbi pontok alapján lesz a fordított rajtsorrend. Tehát gondolom eddig tiszta. Meg vannak a csapatok.
A futamon repülőrajt lesz!!!
Egy mp-es késleltetéssel mindenki elrajtol és tartva a sorrendet felzárkózunk. Ha szükséges akkor kettő kört megyünk, ez mindig attól függ sikerül-e felzárkózni. Az élen haladó diktálja a tempót! Felvezeti a mezőnyt, MIN.120 - MAX. 160 km/h sebességgel mehet!!! Ez idő alatt szándékos leszakadás, lemaradás TILOS!!! Az előírt sebességtartomány az élen haladó autóra vonatkozik!!! Természetesen a mögötte haladók átléphetik a felzárkózás érdekében..
A futamot az első versenyző kezdi, vagy a box utca és a pályát elválasztó fal kezdetétől, vagy a célvonaltól!
Előzni minden esetben a célvonaltól lehet. Tehát amikor a saját autód áthalad a célvonalon, nem amikor az első autója!!!
Remélem sokan neveztek és jól fogunk szórakozni! A két futam után pedig levezetésnek, megint kipróbálunk valami újat csak egy futam erejéig!!!
Nevezők: