FM5 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH V8 Supercars Champions

Tartalomjegyzék

 
 

Sziasztok!

Túl vagyunk a 2. versenyhétvégén is, mely egy igen szoros időmérővel kezdődött. A két lobbi kialakítása után gőzerővel vágtunk neki a futamnak, amit ezekkel az autókkal szó szerint is lehet venni.

Az 1. futam rajtja zökkenőmentes volt és remekül haladtunk, de a harmadik körben a mezőny végén baleset történt, így a több sérült autó miatt bejött a SafetyCar. Ekkor Dizzie és James mögött haladtam, Fusy0N-nel a hátsómban. Sajnos 3 kör is eltelt, mire mindenki, aki meglátogatta a boxutcát, fel tudott zárkózni, de aztán jött az új rajt. Itt sem voltak problémák, de az első kanyar ívéről James lecsúszott kicsit, így sikerült megelőznöm, de folyamatosan figyelnem kellett, mert Fusy0N is ott volt a nyomomban. Két kanyarral később be is tudott bújni mellém, ezt követően pedig egymás mellett autóztunk a dombra felvezető balos-jobbos kanyarkombinációig, ahol jobb íven tudtam fordulni, így megőriztem a 2. pozíciómat. De Dizzie ekkor már több autóhossznyival vezetett. A futam végéig próbáltam innentől elcsípni, de szinte ezredre ugyanazokat a köröket futottuk, így a távolság közöttünk a leintés pillanatáig megmaradt.

A 2. futam repülőrajtjánál sem voltak különösebb gondok és Dizzie-vel a mezőny végéről rajtolva szépen haladtunk előre. Aztán kb. 2/3-ad távon már a 3. és 4. pozícióban haladva sikerült utolérnünk az élen remekül vezető Cool-t és Jamest. Nem is volt kérdés: támadni kellett, ha előbbre akarunk kerülni! Néhány körrel később Dizzie be is tudott bújni Janika mellé én pedig szorosan próbáltam követni a célegyenesre fordító kanyarban, de sajnos összeértünk James-szel a kigyorsítás pillanatában, aminek James piruettje lett az eredménye. Én egyből lehúzódtam, hogy visszaengedjem őt, de addig Supermoto el tudott surranni mellettünk, megszerezve a 3. pozíciót, engem pedig még Sensation is meg tudott előzni a futam végéig, így a 6. helyen zártam a futamot.

Bár óvás nem érkezett, de Fusy0N részéről felmerült egy kérdés, hogy a sikánnál nem a fehér vonalak között versenyzünk-e. A feltételezésre az adott okot, hogy én előtte haladva a SafetyCar alatt a sikán jobbos kanyarját ”szorosan”a palánk mellett vettem, ő pedig a fehér vonalat nézte, mely alapján én a vonalon kívül voltam 4 kerékkel. A visszajátszás alapján viszont a fehér vonalat a rázókő követi, mely mellett pedig közvetlen ott a palánk, így szándékos levágás – véleményem szerint- szóba sem jöhet, az OVÁSZ alapján pedig ahol rázókő is van, ott az jelenti a pálya szélét.Így ennek az ominózus esetnek a kivizsgálását nem is kértem a többi Staff-tagtól.

James-t viszont figyelmeztetésben részesítem (kettő figyelmeztetés), mivel a 2. hétvégén is alap gyári festéssel jött és mikor ennek okára rákérdeztem, csak annyit mondott, hogy ő nem tudja ezt az autót jól megfesteni. Ez viszont nem ok arra, hogy egy alapszínű autóra legalább a kötelező logókat és matricákat feltegye. Így a következő futamán, melyen elindul, az utolsó rajthelyről kell indulnia abban a lobbiban, amelybe kvalifikálja magát.

 

Mindenkinek gratulálok, az eredmények érvényesek és kalandra fel a soron következő endurance Bathurst versenyre!
©HawkStorne


_________________________________________________________________________________________________

 

A "B" lobbiban egy óvás érkezett. L4nc3lot nyújtott be óvást maga ellen. Idézem:

"Megóvom magam a vasárnapi v8 supercars második futamán az első vagy a második körben nem szóltam Misik Janinak hogy mellette vagyok ezért sikeresen összeértünk ezért pozíciót vagy pozíciókat vesztett!"


L4ncelot két rajtrácsos büntetést kap, amit a következő versenyen első futamán kell letölteni.
 

Az eredmények érvényesek mindenkinek gratulálunk!

©IceSanyi

_________________________________________________________________________________________________

 

      
 

 

 
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!