Forza Motorsport 5

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Forza Motorsport 5

Forza 5 Összes autó

Tartalomjegyzék

 2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II

Ahogy az utolsó előtti kiadása az „R34” szériájú Skyline GT-R-nek, a V-Spec II arra rendeltetett, hogy egyike legyen azon utolsó soros, 6 hengeres vezérlésű Skyline-oknak, amik a gyűjtők, vagy Skyline fanatikusok tulajdonába kerülhet. Ez reméljük nem azt jelenti, hogy az eddig kiadott szériák csak a garázsokban fognak állni, mert a Nissan célja pontosan az, hogy az autóik vezetve legyenek. A V-Spec II (A V ez esetben a „victory”, vagyis győzelmet jelenti) mindazon tulajdonságokkal rendelkezik, mint az eredeti V-Spec., de a szénszálas motorháztetőnek, merevebb kasztninak és egyéb súlycsökkentéseknek köszönhetően sokkal masszívabb lett az autó. Az RB26 DETT nevezetű motor sok Skyline fannak ismerős lehet, de csak a nagyon fanatikusok tudják, hogy az ATTESA E-TS összkerék-hajtású rendszer az már egy továbbfejlesztett változat egy aktív vezérlésű differenciálművel, ami a nyomatékot oldalirányban osztja szét akár, szükségszerűen. Kívülről megkülönböztetni az új verziót csak a kisebb V-Spec II jelvény és a nagy duplalemezes hátsószárny alapján lehet a korábbi verziókhoz képest. A maga több mint 300 lóerejével az új GT-R nemcsak hogy gyors, de az érdekesebb, bonyolultabb kanyarokban az összkerék-hajtásnak köszönhetően különösen élvezhető is.

A szöveg fordításáért köszönet Hawkstorne-nak!